środa, 2 kwietnia 2014

Serwer na TFM

Hej,niedawno na TFM wyskoczyło że za 2 minuty serwer zostanie zrestartowany byłyśmy akurat na survivor (czy jakoś tak) potem pisało że za 60 sekund oco tu chodzi? Pomyślałam że jak dalej będziemy na survivor to nas usuną więc się wystraszyłam i napisałam lisiejmyszy żebyśmy uciekły na vanille  a tam to samo i mnie wylogowało o co chodzi teraz jak wchodze to wyskokuje coś takiego:
(kliknij żeby powiększyć)
Co to jest? Jakieś naprawianie? Nie wiem wiem jedynie to że narazie na TFM nie wejde pewnie coś dodają .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................I jeszcze screen mojej myszki takie małe chyba w roomie 801 ....................................................Kisielmyszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz